היתרונות של יצירת צ'קים שמותאמים לעסק
כמעט וכל עסק, באשר הוא, מתבסס על הצ'קים בהתנהלות הפיננסית שלו. ההתבוננות עליהם היא כאל פריט שימושי, שפשוט חייב להיות שם. מה שרבים לא נותנים עליו את הדעת, הוא שניתן לנצל את הצ'קים לשיפור קרנו או תדמיתו של העסק – וזאת באמצעות צ'קים מותאמים אישית לעסק. מהם היתרונות שלהם?

אמצעי שיווקי מהשורה הראשונה
בעסקים, כל פרסום הוא חיובי. החדשות הטובות הן שבעת הנוכחית, לא חייבים להשקיע בקמפיינים בטלוויזיה, בעיתונות או באינטרנט כדי להביא לחברה את המיתוג הזה. צ'קים בהדפסה אישית יכולים בהחלט לכלול את הלוגו של החברה, פרטי ההתקשרות עימה או אפילו משפט מחץ אחד שמתאר אותה. בכך, ממתגים בעיקר את העסק, ולא את הבנק שעומד מאחורי הצ'ק, כפי שמתרחש במקרה של הצ'קים ה"רגילים".

לא קשה להבין אילו יתרונות חיוביים יכולים להיות בכך. בכוחם של המסרים האלה להיכנס לתודעתו של הלקוח, בדרך זו, מה שמגדיל את הסיכויים לפניה חוזרת לשירותיה של החברה האמורה גם בעתיד. ממש כמו בעולם הפרסום, העיצוב, או אפילו השימוש הספציפי בגוונים, יכולים להשפיע על הלקוח ביותר ממובן אחד. מכאן, שמעבר להיבט הפרקטי של הצ'קים, הם יכולים להצעיד את העסק גם מספר צעדים קדימה מבחינה שיווקית.

חשיבותה של בטיחות
כשבוחרים בצ'קים מותאמים אישית לעסק מסוים, ניתן להיות בטוחים גם לגבי מידת הבטיחות שהם מאפשרים. הוספת סימוני אבטחה על גבי הצ'קים, מה שנעשה על ידי החברות המנפיקות אותם, יכולה להקטין עד למינימום האפשרי את הסיכוי שאדם מסוים יוכל לנסות לזייף את הצ'ק. דבר ידוע הוא שנסיונות לזיופים, מהסוג הזה, שכיחים במיוחד במגזר העסקי, והם רק הופכים למתוחכמים יותר משנה לשנה. אבטחה מלאה של הצ'ק היא בבחינת הכרח.

ומה עם הכמות?
סוגיה חשובה נוספת שצריך לתת עליה את הדעת היא כמות הצ'קים שיש להדפיס. עקב עלויות הגרפיקה והעיצוב, ועקב העובדה שגם כך עסק ממוצע זקוק ללא מעט צ'קים במהלך עבודתו השוטפת, ממליצים רבים לבחור בהדפסה בכמות גבוהה יחסית של צ'קים. אלה ישמשו את העסק תקופה ארוכה, וכמובן – לא יביאו לצורך להתחיל את כל התהליך מחדש כעבור פרק זמן קצר.

מידע נוסף על הדפסת צ'קים לחברות ועסקים בדף הזה
http://www.intercheck.co.il/?p=228