במדריך זה תוכל ללמוד כיצד לנהל את המכירות בבית העסק שלך בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, אשר תיצור לך יתרון תחרותי עצום על המתחרים, ותשרה בקרב הלקוחות את התחושה שאתה הוא הספק הבטוח והוודאי בכל השדה. מובן כי תחושה זו מותנית בכושר דיבור ורהיטות לשון אך חשוב לתכנן אסטרטגיה בה תדע לטפל בהתנגדויות, לרכך כעסים ולשבור מיתוסים או קושיות שונות שמעלה הלקוח. אחרי הכל, בשלבים הנוקבים גם גדול הנואמים יכול להיתקע אם לא גיבש לעצמ תכנית אסטרטגית. מעקב אחרי מדריך זה תהפוך את העסק שלך למכרה זהב של מכירות:


גש למנועי החיפוש ברשת האינטרנט וחפש את הערך קאוצ'ר עסקי.

תתגלה רשימה של עשרות יזמים או חברות העוסקות במלאכה. עיין באתרים ובעמודים השונים של גורמים אלה, ושמור את הפרטים של החברות שיש להן רקע ייעוץ בתחום לו אתה זקוק, או בתחום קרוב לו.

התייעץ עם מכרים, חברים ומקורות מקוונים כמו פורומי חיווי דעה: שתי הדרכים הכי נפוצות להתייעץ על שירות ניהול מכירות הן לחפש בפורומים את השמות של הקאוצ'רים השונים ולבדוק את מי הם אימנו ולאלו תוצאות הם הביאו אותו. ככל שישנן יותר הודעות על שביעות רצון, סימן שמצאתם שירות יותר בטוח ואיכותי. הדרך השניה היא לשאול חברים שונים שידוע לך כי נעזרו בשירותיו של קאוצ'ר. במידה וזה המקרה, שאל לחוות דעתם עליו.

התייעץ עם בעלי עסקים מתחרים שאתה יכול לסמוך עליהם, ואשר שיתפת איתם פעולה בעבר. בעלי עסקים אלה מצויים ביתרונות וחסרונות עסקיים דומים לשלך והם יוכלו לחוות את דעתם על שירות ייעוץ עסקי.

עיין בחומר כתוב אודות ניהול מכירות. בחומר זסה מצויות כל מיני שיטות אסטרטגיות עליהן תוכל לקרוא – לייעול מערך המכירות. חומר זה לא יוכל להפוך אותך בין לילה למהנדס אנוש בתחום המכירות, אולם באמצעותו תוכל לדעת מה מצפה לך עם הקאוצ'ר, ואלו סוגי המלצות הוא צפוי להמליץ לך.

לסיכום, הובא לפנייך המדריך המלא לניהול מכירות. חשוב לממש את כל שלבי המדריך על מנת לאתר שירות שקרוב לצרכים שלך במידה המקסימלית, וגם לא ליפול במלכודות שונות במסגרתן תשכור שירות בינוני ומטה. רצף חומרי הקריאה וסבבי הייעוץ השונים יסייעו לך לבחור שירות איכותי, איתו חברות רבות מעוניינות לעבוד.